Starting to forget the way you look at me now.

Tjeeeeeenare!
Förlåt att jag aldrig bloggar men jag försöker ha ett liv och vara ute med kompisar osv.
drog till amanda igår och var med henne och Abir och klockan 9 drog jag och amanda hem till henne och snackade om allting och såg på Klara filmen, asså Joel Lützow. Gud jag är kär i killen! Nästa ragg jao. Efter den såg vi typ en timme av första Harry Potter filmen. 
och vi sov till typ 3 , eller jag gjorde iaf det.
och vi  åkte ner till centum nästan direkt. Abir kom och va med oss en liten stund men var tvungen att dra nästan direkt så när hon hade dratt ringde jag och amanda linus som kom och var med oss. 
vi hade faktiskt askul! grymt gött att få skratta så mycket.
imon drar jag antingen till munkedal igen och är med linus abir och amanda eller så åker jag till sassa i hovenäset . fårse hur det blir.
bilder från veckan!

Kommentarer
Postat av: linus

Vi hade grymt kul :)

Svar: Jajjämen! :D
Isabella

2012-07-19 @ 22:59:43
Postat av: Emmy:)

Sv; Tack detsamma:)

2012-07-20 @ 00:11:47
URL: http://emmysphotoblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0