YOLO – UNLESS YOU’RE A CAT

TACATA. jag var tvungen att skriva det ja.
bloggade förut men inlägget blev inte publicerat, sǻ ah.
har ganska nyss kommit hem från jobbet och sassa är med och vi sticker till hunnebo lite senare.
har sovit hos sassa i 2 nätter nu och vi har haft grymt kul faktiskt. 
fick min lön förut också sǻ vi köpte redbull, fattiglappsenergidricka & pringles.
uh nu orkar jag inte blooooogga mer men min dator hänger antagligen med till sassa iaf så det blir lite mer bloggande .
puss.

Kommentarer
Postat av: nathalie

love justin!!! vill gå på hans konsert!:) kram

Svar: samma här! hihi jag ska, sjukt lycklig! C:
Isabella

2012-07-12 @ 12:55:24
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0